logo

קידום אתרים במנועי חיפוש SEO

עולם ה-SEO (Search Engine Optimization) הוא המפתח להצלחה עסקית יציבה בעידן הדיגיטלי. בקורס זה לא רק תלמדו תיאוריה, אלא תצללו לפרקטיקה של ניהול אתרים המדורגים גבוה. תלמדו לעבוד עם הכלים המובילים בתעשייה (כמו Search Console, Ahrefs, Screaming Frog), תבינו כיצד לבצע אופטימיזציה טכנית, איך לכתוב תוכן שגוגל אוהב, וכיצד לבנות סמכות ברשת. הקורס מכסה גם עדכוני אלגוריתם חדשים, קידום לוקאלי (Google My Business) ושימוש בבינה מלאכותית לייעול העבודה. מתאים ליזמים ולמי שמחפש מקצוע רווחי.
קידום אתרים במנועי חיפוש SEO

3

פרקים

183

שיעורים
תוכן עניינים
הכרות
הצטרפו לקהילה הסגורה של קורס קידום אתרים SEO
1 דקה 15 שניות
פרקטיקה בקידום אתרים SEO חלק א
פרקטיקה בקידום אתרים חלק ב
איך בוחרים שם דומיין מתאים ועם וותק
גאנט עבודה
מחקר מילות מפתח לקידום אתרים אורגני - תיאורטי
מחקר מילות מפתח - פרקטי
התקנת והגדרת תוסף וורדפרס לקידום האתר YOAST SEO
התקנת והגדרת תוסף וורדפרס לקידום האתר Rank Math
בניית היררכיה נכונה לאתר לפי מחקר מילות המפתח
הגדרות SEARCH CONSOLE + ANALYTICS + GOOGLE TAG MANAGER
אחסון אתר מהיר המלצה על Cloudways ומדריכים בנושא
התאמת תגיות נכונות מבחינת Sidebar - Nav - Footer - Header- Article
מחקר מתחרים לפי מילות המפתח
שימוש ב-AI לניתוח ביצועים – בכלים Say-V, SEMrush ו-Ahrefs
מבנה המאמר
E-E-A-T
כתיבת תוכן במבנה הנכון - כל תגיות ה-HTML הרלוונטיות
תוספות תוכן עשיר - תמונות, גלריות, וידאו- טפסי צור קשר- מוצרים- שאלות ותשובות- טבלאות- השוואות מחירים- ביקורות- רשימת שירותים ועוד
התאמת כותרות רלוונטיות
תגיות הכותרות במאמר
פירורי לחם
תגית ראשית - TITLE של העמוד
תגית תיאור העמוד
הוספת תמונות - instant images
עיצוב תמונות בקנבה לאתר
ALT לתמונות
סכמות FAQ- ARTICLE- NEWS- REVIEWS- PRODUCT- VIDEO
קישורים פנימיים
קישורים חיצוניים יוצאים
טקסט לאודיו
Above The Fold
תוכן עניינים
בדיקת העתקות תוכן
פרסום ושיתוף ברשתות החברתיות - Blog2Social
screaming frog
תגיות HTML בתוך העמוד עם מבנה היררכי נכון
בדיקת מהירות אתר וניתוח
האצת אתר עם תוספי קאש וכיווץ תמונות
מערכת ניתור לינקים ומעקב מיקומים אחר מילות מפתח
מעבר מלא על YOAST SEO לאופטימיזציה
Robots.txt
GSC - מפות אתר
GSC - Disavow
גרף הבועות של גוגל קונסול
המלצות תוכן מGSC
הגדרות בשרת לשדרוג חווית הגלישה
הגדרות בקלאודפלייר להאצת האתר שלכם
FAQ בעזרת אלמנטור
עיצוב המאמר בעזרת אלמנטור
עיצוב תבנית ארכיון פוסטים
עיצוב תבנית 404
עיצוב תבנית מוצר
עיצוב תבנית קטגוריות מוצר
עיצוב עמוד יחיד
הערוצים החינמיים של גוגל שיביאו לכם יותר לקוחות ויעזרו לכם בקידום אתרים SEO
גוגל ביזנס
יוטיוב
גוגל סטוריז
גוגל ניוז
קישורים חיצוניים לאתר שלכם המלצות
סוגי האנקורים האפשריים
החלפת קישורים
קניית קישורים
סקירת קישורים Backs
כמה דרכים להשגת קישורים חיצוניים אליכם בחינם
פתרון בעיות דומיין CACHE בדפדפנים ישנים ורזולוציות שונות
שיטות טיפול בבעיות שנוספו ב-Search Console
אבחון ירידות פתאומיות בדירוג
בדיקת שינויים באלגוריתם של Google
ניתוח של קישורים נכנסים (backs)
בדיקת שינויים בתוכן ו-UX
אבחון בעיות עם robots.txt ו-Sitemap
טיפול בבעיות תוכן כפול (Duplicate Content)
פתרון בעיות קנוניקליזציה
הבנת rel=canonical ושימוש נכון בו. שם חדש הבנת rel=canonical ושימוש נכון
פתרון בעיות הפניות מחדש (Redirects)
תקלות בתצוגת מובייל
פתרון בעיות HTTPS ואבטחת אתרים
מה לא לעשות - קידום אתרים
מה כן לעשות - קידום אתרים
עיבוי תכנים
שיפור הקופירייטינג וקבלת רעיונות חדשים וטרנדיים
מה זה סייטלינקס
שיפור מבנה קישורים פנימי
קניבליזציה
מפות חום לשיפור המרות
שדרוג גוגל ביזנס
ארכיוני מחברים
התאמת פוטר והדר למיקוד נכון
נגישות אתר
סכמות אודות- יצירת קשר- מחבר
עמוד מפת אתר ידני
מחוללי תקנון ומדיניות הפרטיו
תחזוקה שוטפת של רשתות חברתיות פייסבוק ויוטיוב
דפי תודה
Broken s פלאגין
קנוניקל
הפניות 301
פלאגינים שיעזרו לכם WP ROCKET ROBIN category tag pages change post type post type order enable add to any share Maspik - Spam blacklist
Header & Footer Code Manager קודי המרות
גוגל אדסנס בניית אתרים רווחיים שמכניסים כסף עם Google Adsense
בניית קהילה איך בונים קהילה שתהפוך אתכם למס’ 1 בתחומכם
Site Kit By Google איך לחבר GTM תג מנג'ר + אנליטיקס גוגל + Search Console בתוסף אחד בוורדפרס ובחינם
cloudflare התקנה מלאה כיצד מתקינים קלאודפלייר לאתר שלכם – 100% חינם
אבטחת אתרים חשובה לכם! איך לעשות SSL מלא באתר שלכם ולתקן Mixed Content בפחות מ-5 דקות
איזה תוסף וואטסאפ הוא הכי טוב בוורדפרס
איך לבצע גיבוי ושחזור לאתר שלכם בעזרת התוסף All in One Migration
איך יוצרים עמוד תחזוקה או בקרוב לאתר וורדפרס בחינם לגמרי ובמהירות
איך יוצרים רשימות תפוצה וניוזלטר בוורדפרס
איך להטמיע פלאגין ביקורות באתר וורדפרס ואיך זה עוזר ל- SEO
איך לחסום מדינות עוינות שמזיקות לכם לאתר בשימוש Block Countries With CloudFlare
איך ליצור אנקור מהסרטים שיביא אתכם לכל נקודה שתרצו בעמוד
עריכת מובייל מחשב וטאבלט בנפרד באלמנטור
יצירת מעקב פעילות על כל היוזרים באתר עם התוסף WP Activity Log
כיווץ תמונות בוורדפרס - ShortPixel Plugin
טופס רב שלבי באלמנטור – מ-2 שלבים עד אינסוף
הטמעת פייסבוק פיקסל עם פלאגין
שכפול במערכת וורדפרס
הוספת קטגוריות ותגיות בעמודי וורדפרס
דטא סטודיו Looker Studio
אוטומציית MAKE ללידים מאתר וורדפרס למייל וגוגל שיטס
תיק עבודות לקידום
עמוד אודות לצורך קידום SEO
עמוד צרו קשר לצורך קידום SEO
קניית קישורים במערכת SAY V
מעקב מילות מפתח במערכת SAY V
החלפת קישורית במערכת SAY V
מכירת קישורים במערכת SAY V
מחקר מתחרים במערכת SAY V
מייקרוסופט CLARITY
רישום ל bing console
מעקב מילות מפתח bing
דוח SEO ב bing
חסימת עמודים מאינדוקס ב bing
בדיקת הפניות קישורים שהופנו לאתר ב bing
שליחת עמודים חדשים לאינדוקס ב bing
שינוי סוגי תוכן באתר וורדפרס
שינוי סדר באתר וורדפרס Post Type Order
תוסף שיתוף כללי לאתר שלכם Add To Any
תוסף אנטי ספאם Maspik
הוספת Recaptcha לאתר
ייצוא וייבוא הזמנות לאתר אחר וורדפרס ווקומרס
WP File Manager - איך לערוך קבצים ישירות דרך ממשק וורדפרס
הגבלת ניסיונות התחברות למשתמש לא רצוי
הצהרת נגישות
הוספת תוסף נגישות לאתר
Content Removals - הסרת תכנים מגוגל ב- Google Search Console
הוספת אייקון בדפדפן סמל האתר Favicon עם ובלי קוד
הסרת עורך גוטנברג בעזרת תוסף ובעזרת קוד
Rollback Update Failure - התוסף שישמור עליכם מפני קריסת אתר הוורדפרס
יצירת מחברים לאתר חדשות או בלוג
גיבוי ושחזור האתר עם התוסף All In One Migration
Make Column Clickable Elementor
יצירת קובץ robots.txt
יצירת קובץ htaccess וממה כדאי להימנע
הוספת אתרים ב search console
לוח בקרה של GSC
יצירת דוחות ב Looker Studio
לאתרים גדולים (Enterprise SEO)
ניהול SEO בקנה מידה גדול טכניקות לניהול אופטימיזציה באתרים עם אלפי דפים
אסטרטגיות לקידום אתרי מסחר אלקטרוני אופטימיזציה לדפי מוצרים, קטגוריות ותוכן דינמי
סקירת העדכונים הגדולים ביותר הסבר על עדכוני אלגוריתם משמעותיים כמו Panda, Penguin, ו-BERT
כיצד להתאושש מהשפעות של עדכון אלגוריתם אסטרטגיות להתאוששות מירידות בדירוגים כתוצאה מעדכונים
אופטימיזציה לאתרים בשפות שונות ניהול תרגום ותכנים למספר שפות באתר
תמיכה ב-SEO עם תוכן מולטימדיה שילוב תמונות, וידאו, ואודיו באתר בצורה שמחזקת את הקידום האורגני
שימוש בכלי AI ל-SEO CHATGPT לאופטימיזציה של תוכן
בינה מלאכותית בזיהוי מילות מפתח ותוכן ניתוח התנהגות משתמשים ושימוש ב-AI לזיהוי מילות מפתח ותוכן פוטנציאלי
בניית קישורים דרך תכנים קהילתיים שיתוף פעולה עם קהילות מקוונות ובלוגים לשיפור קידום האתר
ניהול ביקורות ומוניטין ברשת השפעת ביקורות שליליות וחיוביות על דירוגים מקומיים ואסטרטגיות לשיפור
שיפור דירוגים ב-Google Maps קבלת תוצאות טובות יותר במפות, כולל אופטימיזציה של תיאורי העסק ותמונות
מעקב קישורים ידני לסטטוס
קריאת דוח בעיות SEO מהיר SAY V
המיינדסט מאחורי העסק
למה כל אחד יכול לעשות את זה
יצירת השירות - סקיילינג
העלויות של הכלים שאתם באמת צריכים
איך לבנות עסק רווחי הפועל אוטומטית
מה ניתן להבטיח ללקוח ומה לא - סגירת העסקה
מכירות חמות
מכירת קרות והשגת לידים
בריף על תסריט השיחה

  קורס דיגיטלי 100%

 

 

 קורס דיגיטלי 100%

 

 

 

 מה תלמדו בקורס?

 

  • מחקר ואסטרטגיה: מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים והבנת קהל היעד.
  • On-Page SEO: אופטימיזציה לתוכן, תגיות מטא, מבנה היררכי וכתיבה שיווקית למנועי חיפוש.

 

 

  • Technical SEO: שיפור מהירות אתר, קבצי Robots.txt ו-Sitemap, טיפול בשגיאות סריקה, התאמה למובייל וסכמות (Schema).

 

  • Off-Page SEO: בניית פרופיל קישורים חיצוניים (Backlinks), יחסי ציבור דיגיטליים ועבודה עם רשתות חברתיות לחיזוק האתר.

 

 

  • כלים וטכנולוגיה: שליטה בכלים כמו Google Analytics 4, Search Console, Semrush, וכלי AI לכתיבת תוכן וניתוח נתונים.
  • קידום לוקאלי: שליטה ב-Google Business Profile לקידום עסקים מקומיים במפות.

 

  • מחקר ואסטרטגיה: מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים והבנת קהל היעד.
  • On-Page SEO: אופטימיזציה לתוכן, תגיות מטא, מבנה היררכי וכתיבה שיווקית למנועי חיפוש.
  • Technical SEO: שיפור מהירות אתר, קבצי Robots.txt ו-Sitemap, טיפול בשגיאות סריקה, התאמה למובייל וסכמות (Schema).
  • Off-Page SEO: בניית פרופיל קישורים חיצוניים (Backlinks), יחסי ציבור דיגיטליים ועבודה עם רשתות חברתיות לחיזוק האתר.
  • כלים וטכנולוגיה: שליטה בכלים כמו Google Analytics 4, Search Console, Semrush, וכלי AI לכתיבת תוכן וניתוח נתונים.
  • קידום לוקאלי: שליטה ב-Google Business Profile לקידום עסקים מקומיים במפות.

 

 

 

 


 למי מתאים הקורס?
  

  • מתחילים: המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ורווחי בשוק ההייטק והדיגיטל.

 

  • בעלי עסקים: שרוצים לחסוך בעלויות פרסום ממומן ולהביא לקוחות בצורה אורגנית.

 

  • אנשי שיווק ודיגיטל: המעוניינים להרחיב את סל השירותים שלהם ולהתמחות ב-SEO.

 

  • יזמים: המעוניינים לבנות נכסים דיגיטליים מניבים ולהקים סוכנות קידום.


 


 המיומנויות שתשיגו?
  

  • יכולת לבצע Audit (בדיקת עומק) לאתרים ולזהות חסמים לקידום.

 

  • בניית אסטרטגיית תוכן ארוכת טווח.

 

  • ניתוח דוחות נתונים ושיפור יחסי המרה (CRO).

 

  • פתרון בעיות טכניות מורכבות באתרים.

 

  • ניהול פרויקטים של קידום אתרים עבור לקוחות.


 


 למה לבחור בקורס?

 

קידום אורגני הוא אחד הערוצים היחידים שמייצרים נכס דיגיטלי שערכו עולה עם הזמן. בניגוד לפרסום ממומן שמפסיק לעבוד ברגע שמפסיקים לשלם, SEO מייצר תנועה יציבה, אמינה וחינמית לאורך שנים. הקורס של "הבצפר" יעניק לכם ידע פרקטי ומעודכן ל-2026, שיאפשר לכם להשתלב בתעשייה במהירות או להזניק את העסק שלכם.

 

 


   דרישות

 

  • שליטה בסיסית בשימושי מחשב ואינטרנט.

 

  • נכונות ללמוד ולהתפתח.
     
  • אין צורך בידע קודם בתכנות, אך אנגלית ברמה בסיסית מהווה יתרון לשימוש בכלים מקצועיים.