logo

סושיאל מדיה וכתיבה שיווקית

בעידן שבו התוכן הוא המלך, הקורס הזה יעניק לכם את הכתר. נצלול לעומק הפלטפורמות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. תלמדו איך לפצח את האלגוריתם האורגני, לערוך סרטונים ב-CapCut, להשתמש בפילטרים ומסך ירוק, ולכתוב טקסטים (קופירייטינג) שלא ניתן להתעלם מהם. הקורס משלב פרקטיקה של מיתוג, אסטרטגיה ויצירת "הצעה שאי אפשר לסרב לה", תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית לייעול העבודה.
סושיאל מדיה וכתיבה שיווקית

4

פרקים

39

שיעורים
תוכן עניינים
הקדמה
מבוא לסושיאל מדיה
כלים בשיווק
עסקים וצרכנים
סוגי אסטרטגיות
אפיון הפרסום
מבוא לפרסום אורגני בפייסבוק
6 דקות 11 שניות
פתיחת חשבון
דפי פייסבוק
Meta Verified – איך לקבל אימות
קבוצות פייסבוק
Business Suite
חנות פייסבוק
מבוא לתוכן שיווקי באינסטגרם
מיתוג, קריאייטיב ואסטרטגיה
שימוש ב-AI ליצירת תוכן
איך כותבים פוסט באינסטגרם
איך עושים רילס שמביא לאלפי צפיות
השראות לתוכן
מבוא לפרסום אורגני בטיקטוק
מושגי יסוד
חשיבה יצירתית
איך ליצור סרטון ויראלי בטיקטוק
שימוש ב-Trends ו-AI בטיקטוק – איך לזהות טרנדים חמים
אסטרטגיה לפרסום טיקטוק
סוגי תוכן נוספים בטיקטוק
בניית קהילה חכמה בטיקטוק
הנעה לפעולה
UGC – איך להשתמש בתכני גולשים לשיווק אורגני
פתיחת חשבון טיקטוק
סוגי תוכן ופורמטים
הבדלים בין חשבונות
איך לערוך סרטון
פילטרים ומסך ירוק
תבניות טרנדיות של CapCut
טכניקות מתקדמות
סאונדים ויראליים
תגובות
תגובות וידאו

  קורס דיגיטלי 100%

 

 

 קורס דיגיטלי 100%

 

 

 

 מה תלמדו בקורס?

 

  • Facebook: ניהול דפים וקבוצות, שימוש ב-Business Suiteוהקמת חנות פייסבוק.
  • Instagram: מיתוג וקריאייטיב, יצירת סטוריז ורילסים (Reels) שמביאים צפיות, וכתיבת פוסטים מנצחים.

 

 

  • TikTok: פיצוח האלגוריתם, עריכת סרטונים, שימוש במוזיקה ויראלית, וטכניקות עריכה ב-CapCut.
  • כתיבה שיווקית (Copywriting): עקרונות הכתיבה השיווקית, יצירת כותרות, הנעה לפעולה, ושימוש ב-ChatGPT לכתיבת תכנים ומיילים.

 

 

  • עיצוב: פרקטיקה לעיצוב מודעות ופוסטים ב-Canva.

 

 

  • Facebook: ניהול דפים וקבוצות, שימוש ב-Business Suiteוהקמת חנות פייסבוק.
  • Instagram: מיתוג וקריאייטיב, יצירת סטוריז ורילסים (Reels) שמביאים צפיות, וכתיבת פוסטים מנצחים.
  • TikTok: פיצוח האלגוריתם, עריכת סרטונים, שימוש במוזיקה ויראלית, וטכניקות עריכה ב-CapCut.
  • כתיבה שיווקית (Copywriting): עקרונות הכתיבה השיווקית, יצירת כותרות, הנעה לפעולה, ושימוש ב-ChatGPT לכתיבת תכנים ומיילים.
  • עיצוב: פרקטיקה לעיצוב מודעות ופוסטים ב-Canva.

 

 

 

 


 למי מתאים הקורס?
  

  • בעלי עסקים: הרוצים לבנות מותג חזק ולמשוך לקוחות ללא עלויות פרסום.

 

  • יוצרי תוכן ומשפיענים: המעוניינים להגדיל את העוקבים ולהפוך לוויראליים.

 

  • מנהלי שיווק: שצריכים לדעת לכתוב בריף, לנהל עמודים ולייצר תוכן פנים-ארגוני.

 

  • מתחילים: המעוניינים להשתלב בתעשייה כמנהלי סושיאל (Social Media Managers).


 


 המיומנויות שתשיגו?
  

  • יכולת עריכת וידאו בסמארטפון ברמה גבוהה.

 

  • כתיבה שכנועית ומכירתית (Persuasive Copywriting).

 

  • ניהול קהילות ושימור לקוחות דרך תוכן.

 

  • בניית גאנט תוכן ואסטרטגיה חודשית.

 

  • למה כדאי ללמוד את הקורס?


 


 למה לבחור בקורס?

 

הנוכחות ברשתות החברתיות היא כרטיס הביקור של העסק המודרני. בקורס זה תקבלו ארגז כלים יצירתי ופרקטי שיאפשר לכם להפוך כל רעיון לפוסט ויראלי, וכל עוקב ללקוח פוטנציאלי. נלמד אתכם איך לדבר את השפה של כל פלטפורמה ואיך להשתמש בטכנולוגיות החדשות ביותר (AI) כדי לעבוד חכם ומהר יותר.

 

 


   דרישות

 

  • סמארטפון לצילום ועריכה.

 

  • היכרות בסיסית עם רשתות חברתיות (משתמש פעיל). 

 

  • נכונות ללמוד ולהתפתח.