logo

הקמת סוכנות פרסום דיגיטלית

לדעת לשווק זה המקצוע, אבל לנהל סוכנות זה העסק. בקורס של הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל, תלמדו איך לגשר על הפער ולבנות תשתית עסקית יציבה. נתמקד במודלים של תמחור (ריטיינר מול פרויקט), נלמד איך לנהל שיחות מכירה ולטפל בהתנגדויות ("יקר לי"), וכיצד לייצר מנגנוני "אפסייל" (Upsale) להגדלת ההכנסה מכל לקוח. הקורס כולל ליווי בהקמת העסק ברשויות (עוסק פטור/מורשה), בניית תיק עבודות מקצועי ושיטות לניהול זמן ושגרת יום של מנהל סוכנות מצליח.
הקמת סוכנות פרסום דיגיטלית

3

פרקים

70

שיעורים
תוכן עניינים
מבוא וכללים חשובים
19 דקות 30 שניות
למי הקורס מתאים
יזמות דיגיטלית
שיווק שותפים
דרופ-שיפינג ואיקומרס
שיווק עסקים בדיגיטל
מה נלמד
איך ללמוד ולהצליח
הקמת סוכנות שיווק דיגיטלית
הקמת דף פייסבוק עסקי - מעשי
הקמת דף נחיתה לעסקי- מעשי
עיצוב מודעות בקנבה
הצעת ערך חכמה לשירותי לידים
תסריט שיחה לחזרה חכמה וסגירתלקוח
דויוד וטין - מה עסקים צריכים
איך נראה הפתרון
מה זה שיווק בכללי
פרסום בפייסבוק זה קל
יזמות דיגיטלית - יסודות השימור ו- Upsale - עקרונות השימור
שיח ותקשורת
דויוד וטין - תלונות וקשיים
שיפור אחוז שימור
Upsale
שתפים
מכירות בעולם הדיגיטלי
התנגדויות מכירה
יזמות דיגיטלית - מודלים עסקיים כלכליים - מבוא
סוגי מודלים עסקיים
זמן עבודה עם לקוחות
כמה כסף מכניסים
איך להפוך אתר/עמוד סושיאל להכנסהפסיבית
הוצאות
מיתוג ונראות הסוכנות בעולם הדיגיטלי חלקא
מיתוג ונראות הסוכנות בעולם הדיגיטלי חלקב
הצעת מחיר
מדיניות חברה
בריף לקוח
איך מוצאים עבודה
איך מגייסים לקוחות
מודעות
משפכי שיווק שחייבים להכיר
הצעה שאי אפשר לסרב לה חלק - א
הצעה שאי אפשר לסרב לה חלק - ב
עקרונות בכתיבה שיווקית חלק - א
עקרונות בכתיבה שיווקית חלק - ב
כתיבה שיווקית - הדרכה
ויז'ואל למודעות
פרקטיקה לעיצוב מודעות canva
Canva - פורמטים שונים לקמפיינים
המודעה המנצחת
שירות ואופטימיזציה
יזמות דיגיטלית - סדר יום עבודה - פתיחתיום
נוהל לקוח חדש
נוהל סוף יום
יזמות דיגיטלית - ניהול ופיתוח העסקואסטרטגיה עסקית
עוסק פטור/עוסק מורשה/חברה בעמ - ההבדלים
התנהלות מול רו״ח ועו׳׳ד
התנהלות מול קארדקום
שיעור 1 - מבוא לפרויקט הגמר
שיעור 2 - פרויקט גמר
שיעור 3 - פרויקט גמר
שיעור 4 - פרויקט גמר
שיעור 5 - פרויקט גמר
שיעור 6 - פרויקט גמר
שיעור 7 - פרויקט גמר
פרויקט לדוגמה - חלק א
פרויקט לדוגמה - חלק ב
פרויקט לדוגמה - חלק ג
פרויקט לדוגמה - חלק ד
פרויקט לדוגמה - חלק ה

  קורס דיגיטלי 100%

 

 

 קורס דיגיטלי 100%

 

 

 

 מה תלמדו בקורס?

 

  • הקמת העסק: התנהלות מול רשויות המס (עוסק פטור/מורשה/חברה בע"מ), חוזים והתנהלות מול רו"ח.
  • מכירות וכספים: בניית הצעות מחיר מנצחות, תסריטי שיחה למכירה, וטיפול בהתנגדויות מכירה.

 

 

  • ניהול לקוחות: תהליך קליטת לקוח (Onboarding), בניית בריף מדויק, ושיטות לשימור לקוחות (Retention).

 

  • אסטרטגיה וצמיחה: פיתוח נכסים דיגיטליים מניבים, שיווק שותפים ודרופ-שיפינג כמודלים להכנסה נוספת.

 

 

  • ניהול שוטף: ניהול זמן, שגרת יום של סוכן, ושימוש בכלים טכנולוגיים לניהול המשרד.

 

 

  • הקמת העסק: התנהלות מול רשויות המס (עוסק פטור/מורשה/חברה בע"מ), חוזים והתנהלות מול רו"ח.
  • מכירות וכספים: בניית הצעות מחיר מנצחות, תסריטי שיחה למכירה, וטיפול בהתנגדויות מכירה.
  • ניהול לקוחות: תהליך קליטת לקוח (Onboarding), בניית בריף מדויק, ושיטות לשימור לקוחות (Retention).
  • אסטרטגיה וצמיחה: פיתוח נכסים דיגיטליים מניבים, שיווק שותפים ודרופ-שיפינג כמודלים להכנסה נוספת.
  • ניהול שוטף: ניהול זמן, שגרת יום של סוכן, ושימוש בכלים טכנולוגיים לניהול המשרד.

 

 

 

 


 למי מתאים הקורס?
  

  • פרילנסרים: המעוניינים לעשות את קפיצת המדרגה מ"One Man Show" לבעלי סוכנות.

 

  • שכירים בתחום הדיגיטל: שחולמים על עצמאות כלכלית ורוצים לפתוח עסק משלהם בצורה בטוחה.

 

  • יזמים: המעוניינים לנהל סוכנות דיגיטל, לגייס עובדים ולנהל מערך לקוחות.

 

  • בוגרי הכשרות מקצועיות: שיש להם את הידע הטכני אך חסרים את הידע העסקי-ניהולי.


 


 המיומנויות שתשיגו?
  

  • יכולת ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות בביטחון.

 

  • ניהול תזרים מזומנים והתנהלות פיננסית עסקית.

 

  • יכולת לבנות אסטרטגיה עסקית ארוכת טווח.

 

  • מיומנויות תקשורת ושירות לקוחות ברמה גבוהה.


 


 למה לבחור בקורס?

 

רבים נכשלים בדיגיטל לא בגלל חוסר מקצועיות, אלא בגלל חוסר ידע בניהול עסק. הקורס הזה מעניק לכם "קיצור דרך" המבוסס על ניסיון מהשטח, חוסך לכם טעויות יקרות ומצייד אתכם בכל הטפסים, הנהלים והשיטות להפוך את הידע שלכם לכסף ולעסק יציב ומשגשג.

 

 


   דרישות

 

  • ידע מקצועי קודם באחד מתחומי השיווק הדיגיטלי (PPC, SEO, סושיאל וכו') – חובה כדי לספק שירות.

 

  • רצון ותשוקה לבנות עסק עצמאי ולנהל לקוחות.

 

  • נכונות ללמוד ולהתפתח.